Thursday, March 19, 2009

Companheiro de ministerio

O irmão David Mickey, antigo missionário em São Paulo, Brasil, me acompanhou na viajem a Saltillo, no fim de semana passado. Nossa amizade tem mais de 40 anos. Nos conhecemos quando eu me preparava para converter-me ao Senhor. David tem sido um grande amigo, e um irmão leal. Aqui o vemos dando a aula da escola dominical na congregação do sul, enquanto eu lhe traduzia. Nosso agradecimento a David por sua aula e principalmente por abençoar a todos em Saltillo con sua presença. Luis Seckler

Brother David Mickey, former missionary in Sao Paulo, Brazil, accompanied me on the trip to Saltillo, last weekend. Our friendship is over 40 years old. We met while I was preparing for my conversion to the Lord. David has been a great friend and also a loyal brother. Here we see him teaching Sunday School for the South Side church (Saltillo) while I translate. Our appreciation to David for his class and above all for blessing everyone in Saltillo with his presence. Lou Seckler

No comments: